Veelgestelde Vragen
Verzending
Bieden jullie gratis verzending aan?
Ja, wij bieden gratis verzending aan bij bestellingen boven een bepaald bedrag, dat per land verschilt:
- Nederland: vanaf €30
- België: vanaf €40
- Duitsland: vanaf €50
- Luxemburg: vanaf €100
- Frankrijk: vanaf €75
Meer informatie vind je hier: Verzendbeleid
Naar welke landen verzenden jullie en wat zijn de verzendkosten?
We verzenden momenteel naar de volgende landen met bijbehorende verzendkosten:
Nederland – €4,95
België – €6,25
Luxemburg – €10,95
Duitsland – €6,70
Frankrijk – €8,20
Gratis verzending is mogelijk vanaf bepaalde bestelbedragen, afhankelijk van het land.
Ik heb nog geen update ontvangen over mijn trackingcode.
Trackingupdates kunnen soms wat langer duren, afhankelijk van de koerier en de bestemming van je pakket.
Als je al meer dan 2 dagen geen updates hebt gezien, neem dan gerust contact met ons op via benelux@cosmedcosmeceuticals.com.
We helpen je graag!
Mijn bestelling staat als geleverd geregistreerd, maar ik heb mijn pakket niet ontvangen.
Als de status van je bestelling aangeeft dat deze is geleverd, maar je het pakket niet hebt ontvangen, adviseren wij je eerst bij je buren te informeren. Het is mogelijk dat het pakket namens jou is aangenomen.
Mocht het pakket nog steeds ontbreken, neem dan contact met ons op via benelux@cosmedcosmeceuticals.com.
Ons team helpt je dan verder.
Er ontbreekt een artikel / Ik heb het verkeerde product ontvangen.
Als je bestelling incompleet is of een verkeerd artikel bevat, neem dan contact met ons op via benelux@cosmedcosmeceuticals.com.
Voeg duidelijke foto’s en een korte beschrijving van het probleem toe. Dit helpt ons om de kwestie zo snel en efficiënt mogelijk op te lossen.
Retourzendingen
Hoe kan ik een bestelling retourneren?
Je hebt het recht om je bestelling binnen 14 dagen na levering te retourneren, zonder opgave van reden.
Neem gerust contact met ons op via benelux@cosmedcosmeceuticals.com. We helpen je graag!
Hoe lang duurt het voordat ik mijn terugbetaling ontvang?
Zodra wij je retour hebben ontvangen en bevestigd dat deze voldoet aan ons retourbeleid, wordt je terugbetaling binnen 3–5 werkdagen verwerkt.
De precieze tijd voordat het bedrag op je rekening staat, kan variëren afhankelijk van je bank of betalingsprovider.
Heb je een vraag?
Als je een probleem of vraag hebt waarbij je direct hulp nodig hebt, kun je op de onderstaande knop klikken om live te chatten met een medewerker van de klantenservice.
Neem contact op